Ann Walsh - Czerwona służąca, członkini Szkarłatnej Gwardii.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Ann urodziła się w Palach i tam też spędziła dzieciństwo. W młodości przyjaźniła się z Bree i Tramym.

Wizyta u Mare[edytuj | edytuj kod]

Walsh, wraz ze strażnikami przyjeżdża do domu Barrowów. Informuje ich, że ich najstarsza córka, Mare, została wezwana do Summerton. Mare posłusznie jedzie z nimi, a Ann oznajmia jej, że dostała posadę w pałacu.

Szkarłatna Gwardia[edytuj | edytuj kod]

Gdy Mare mieszka już w pałacu, pewnego dnia w jej pokoju pojawia się Walsh. Służąca wymawia bezgłośnie "Powstaniemy, Czerwoni niczym świt", wciska w jej rękę filiżankę z ukrytą wiadomością i odchodzi. Mare domyśla się, że ona także należy do Szkarłatnej Gwardii. Tydzień później, gdy w pałacu gaśnie prąd Walsh udaję się wraz z przyszłą księżniczka do oranżerii, gdzie czeka już na nie Farley.

Schwytanie i śmierć[edytuj | edytuj kod]

Gdy Walsh śledzi Srebrnych w tunelach, ci łapią ją i zabierają do zamku. Elara zamierza przesłuchać członkinię Szkarłatnej Gwardii, lecz ta, zanim ktokolwiek zdąża zareagować, bierze tabletkę z trucizną, popełniając tym samobójstwo. 

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Miała włosy rozjaśnione od słońca i opaloną skórę.

Relacja[edytuj | edytuj kod]

Tristan -  oboje byli członkami Gwardii. Prawdopodobnie przyjaźnili się ze sobą. Przed popełnieniem samobójstwa Ann krzyknęła "Za Tristana".

Bree Barrow - w młodości przyjaźnili się ze sobą. Prawdopodobnie przez jakiś czas była też w nim zakochana. Wyznała kiedyś Mare, że potrafił zawrócić w głowie.

Tramy Barrow - w młodości przyjaźniła się z nim.